Made it!

Men se dar sa smidigt det tydligen kan ga att resa! Har natt ny zeelansk mark utan varken bagagestolder, biljettkrangel eller storre forseningar. Nan gang ska val vara den forsta antar jag, och det ar en trott och illaluktande men lattad tos som slagit sig ner i detta tranga internetcafe med ett klimat som nog kan konkurera med den fuktigaste regnskog. 

Det var en lustig kansla att gora den har resan, som ruttmassigt ar identisk med den Fia och jag gjorde vid den har tiden forra aret. Pa Heatrow vandrade jag samma vag som jag och Fia forgaves sprang nar vi missade var anslutning och insag hur lang den faktiskt ar! Trodde det bara kandes som vi sprang och sprang men aldrig kom fram men vi maste i princip ha kutat ett helt javla maraton den kvallen. I Hongkong satt jag pa samma Burger King och at aven denna resa ett Whoopermeal. Men denna gang med den lilla skillnaden att jag denna gang var nykter i stallet for stupfull, och istallet for Fias sallskap fick jag noja mig med allers korsord och Band of Horses. Inga rom och cola den har gangen. Mojligtvis virgin-varianten! Bondade sedan med ett brittiskt par och en kvinna fran filipinerna. Fick nagra trevliga restipps av denna harliga manniska och det kan ju komma val till pass i mars-april nar det bar av till de trakterna! Klev av i Auckland och trodde for ett ogonblick att jag fortfarande befann mig i HK. Var jag an tittade sa sag jag namligen bara asiater. Jag var langre an de flesta vilketnog sager en hel del!

Hoppas innerligt att Ylva far samma flyt som jag under farden. Om allt gar som planerat kommer vi vara forenade vid den har tiden i morgon sa jag haller alla mina tummar!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhhh så bra att det gick som planerat:) Och duktig är du också som uppdaterar bloggen så vi vet detta! Krama Ylva från mig när hon anländer och uppdatera snart igen:)

2010-02-17 @ 08:47:16
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Bella

Härligt med en update! Du kunde väl tagit dig en cuba libre där borta för skojs skull? hade väl vart festligt att bli lite berusad ensam i hongkong eller? Hoppas du får det underbart där borta nu stumpan, jag längtar redan tills vi är tillsammans igen och slipper den här långdistansgrejen!

2010-02-17 @ 09:52:24
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Frida

Skönt att höra att det går bra för dig vännen min! :) Uppdatera snart igen! puss!

2010-02-19 @ 16:09:44
URL: http://fridacarlssons.blogspot.com/
Postat av: Norrbaggen

Jeg/Vi vil også dra til nya zeeland, eller hvordan dere skriver det. Men men, tørreste vinter i Bergen noensinne, sier jeg dere!

2010-02-20 @ 04:03:47
URL: http://viharetkjøleskapitrappeoppgangen.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0