Gött...

Äntligen har jag fått klartecken från "ledningen" (aka. Axel) och nu är det klubbat - fri första helgen i oktober och min efterlängtade Göteborgsresa kommer bli av! Ser oerhört mycket fram emot att spendera några dagar i Svealand. Detta blir som en semester från dåligt väder och larviga ord (dagens bästa: Bungy jump=stricke hopp. Jag menar kom igen vissa ord översätter man bara inte!) För att inte tala om att jag kommer vara ledig flera dagar i följd, helt fantastiskt!

Längtar järnet efter att få göra Götet osäkert i sällskap med denna vackra tös




Planerar även att våldgästa exsambon Åsa......

På den gamla goda tiden, när det begav sig, då var det minsann denna förvisso läskigt bleka men ändå otroligt charmiga duo som höll ställningarna på Professor Harstens gate. Och om Åsa inte kan komma till Bergen och Bergen inte heller kan komma till Åsa så får Hanna komma till Göteborg. Eller ja... ni förstår principen, reunion ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska du till Götet?? Då hoppas jag du tar vägen förbi hos mig oxå, annars.... ja vad händer annars.. hmmm... annars kommer jag o kidnappar dig i Bergen, jag vet vart du bor eller nåt.... ;)

2009-09-17 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0