Men vad i....????!!!

Det måste vara något fel på vädret här i Bergen. Solen slutar inte lysa.

Detta gör mig misstänksam och skeptisk, det är inte meningen att det ska vara såhär fantastiskt väder varenda dag. Jag bor ju i Bergen för tusan. Europas regnigaste stad, ökänd för sina gråa och blöta höstar. Förra året vid den här tiden hade jag bott här i tre veckor och inte sett solen en enda gång. Vad sker med världen?

Inte ens på Comma är saker som de brukar. Vår käre chef Axel lämnar Norge efter ett helt års tjänstgöring i vår lilla butik. Någon ny daglig ledare har de inte anställt så nu kommer jag få "ökat ansvar" som det så fint heter. Exakt vad detta nya ansvar innebär kommer jag bli mer klar över under den närmaste tidens uppläring. Mycket nytt att lära sig men kul med lite nya arbetsuppgifter! Får väl också nöjet att bossa runt med Lin och även Felicia som får överta min gamla tjänst. Röj på jobbet i november med andra ord:) Efter det är vår framtid oviss, men jag återkommer på den punkten.

Min oerhört omtänksamme sambo har skapat en profil till mig på match.com. Tack Olav. Verkligen. På min profil står det att jag gillar bowling, erotik och har percingar på ej synliga ställen. Jag letar efter en riktig man och barn är inget hinder om de har flyttat ut. Jo men det låter ju som jag.

Så fruktansvärt omoget att skapa en falsk profil för någon på en seriös dejting-sajt. Det skulle jag aldrig göra........

Möt nakedchef84. Perfekt för Dig, kvinna i åldern 20-55, som vill ha en uppskattande man som kan laga mat. Naken. 
Släng iväg ett mail eller en blunk - du har ingenting att förlora.


 


Kommentarer
Postat av: Bella

2009-10-23 @ 10:07:02
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Bella

Oj inte meningen att skicka en tom kommentar jag är klokare än så men jag stressade fram på knappen. Kul dejtingprofil skulle satsa på dig direkt efter den informationen, men du får inte glömma den bästa personen du vet i denna värld. Nämligen Gabriella aka jag. Förresten jag saknar dig och skäms så att jag ännu inte pallrat mig till europas regnigaste stad!

2009-10-23 @ 10:08:28
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0