Pepp!

Idag är jag på väldigt bra humör. Detta grundar sig i ett flertal olika saker. Solen skiner, jag är ledig och Comma har överlevt den första veckan med mig som semi-daily leader. Dessutom har ett våffeljärn införskaffats här på Asylsmauet 1. Ett dubbelt sådant.


Men den främsta anledningen till mitt goda sinnestillstånd är att jag ska på Datarock ikväll. Jag är extremt peppad och ser fram emot en kväll fylld av bekymmerslös glädje i sällskap med Lin och Axels kvarglömda vodka.


Kan det bli bättre?


Hade förresten en nära döden upplevelse uppe vid Bergens fästning i denna skräckinjagande trapp. Förevigade sedan resten av promenaden så jag slipper utsätta mig för livsfaran igen.

  









Kommentarer
Postat av: linda

Ae, missade jag vaffeljarnet! Attans. Roj pa datarock for mig med. Kos

2009-11-10 @ 04:22:05
Postat av: linda

Ae, missade jag vaffeljarnet! Attans! Enjoy datarock och roj for mig med. Halsa asylsmauetfamiljen. KOS

2009-11-10 @ 04:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0