Hell's Kitchen

Den enda serie jag följer slaviskt och villkorslöst. Den främsta anledningen till detta är onda men fantastiska Gordon Ramsay. Han är min Gud. Jag lever ut alla mina frustrationer på tröga och otrevliga kunder genom denne ökände tv-kock som ständigt skäller ut både kockelever och restaurangägare. Detta får mig att av någon anledning att bli alldeles varm inombords och det hindrar mig från att bli hysterisk på alla dumma människor som frågar efter NSBs biljettkontor 37 gånger om dagen. Det bästa av allt är att hur mycket han än svär, skriker, förolämpar och fullständigt förnedrar de stackars deltagarna så måste de svara med ett samlat "Yes chef".

Prislöst.




Kommentarer
Postat av: Fia

Inte ett dugg förvånad att detta faller min hanna i smaken!:*

2009-11-25 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0